#رازهای‌ِتسخیر‌قلب‌همسر


? #رازهای‌ِتسخیر‌قلب‌همسر ?
? رازهای تفاوت #روانشناسی زن و مرد

✍️ در مواقع مشاهده‌ی ناتوانی و اشتباه در مردان، بهتر است موضوع را به شکلی بیان کنید که او را کم تقصیر جلوه دهید و گناه کار را بر گردن عوامل دیگر بیندازید، تا او خودش ناچار شود اعتراف کند که مشکل کار در چه بوده است.
✍️ موفقیت‌ها و توانایی‌های یک مرد، ابزار پیشرفت اجتماعی او هستند، اما لزوماً این ابزار در زندگی شخصی و در ارتباط با همسر وسیله‌های مناسبی به حساب نمی آیند بعضی از مردان در حرف زدن و رفتارهای احساسی ماهر هستند، اما همین مردان توانایی کافی را برای بیان احساسات خود ندارند.
✍️ اگر روزهای اول زندگی مشترکتان را می گذرانید در ارتباط با شوهرتان، به او اجازه دهید که با احساسات خود رابطه برقرار کند و وارد خلوت خود شود، پس با حرف زدن بی وقفه، افکار او را مشغول نکنید، تا او فرصت پیدا کند در سکوت کلمات احساسی خود را جمع آوری نماید.
✍️ مردان از احساسی برخورد کردن زنان، در برابر مشکلات ناراحت میشوند دوست دارند مشکلات از راه #اصولی حل شود، بنابراین به هنگام بروز مشکلات در فکر فرو می روند، درحالی که زنان رفتار #احساسی از خود بروز می دهند لذا همدیگر را در این حالت ها به حال خود رها کنید تا #آرامش حاصل شود.

✍️#ابوجهاد

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.